1. oktoobrist sulgeb Swedbank Põltsamaa kontori
Alates 1. oktoobrist 2018. a ei paku Swedbank enam nõustaja teenust Põltsamaal. Muudatus on seotud esinduse vähese külastatavusega. Viimaste aastate statistika näitab, et inimesed eelistavad oma pangaasju ajada kontoris käimise asemel üha enam elektroonilistes kanalites. Internetipanka sisenetakse keskmiselt 4 miljonit korda kuus. Jõudsalt kasvab ka mobiilipanga kasutajate arv – iga päev kasutab seda juba pea 240 000 inimest.
Põltsamaa elanike kasutusse jäävad 2 sularahaautomaati, mille abil saab sularaha välja võtta. Automaatide asukohad on Kesk 6 ja Silla 2. Lähim pangakontor asub Jõgeva linnas aadressil Suur 18a.
Oma pangaasju saavad Põltsamaa kliendid edaspidi mugavalt ajada:
Helistades nõustamiskeskuse numbrile 6 310 310
Nõustamiskeskusse pöördudes saate ööpäev ringi vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saate uurida, kus asuvad lähimad pangaautomaadid või -esindused, küsida valuutakursse, sulgeda kaduma läinud kaart, küsida nõu internetipanga kasutamisel jpm.
Internetipanga abil
Swedbanki internetipangas saab teha pangatehinguid Teile sobival kellaajal ja kohas – tähtis on vaid internetiühendusega arvuti olemasolu. Internetipangast leiate infot nii meie teenuste kui ka Swedbanki kui organisatsiooni kohta. Internetipangas on paljude tehingute tegemine soodsam kui kontoris. Internetipanga kasutajaks saate, kui sõlmite pangakontoris lepingu.
Kasutades mobiilipanka
Mobiilpank – pank on alati taskus. Mobiilipank areneb pidevalt ja uusi funktsioone tuleb aina juurde. Mobiilipanga kaudu saab kiirelt:
- vaadata kontojääki;
- vaadata konto väljavõtet;
- teha makseid;
- vaadata kaartide infot;
- muuta pangakaartide limiite;
- blokeerida või sulgeda kaarte;
- vaadata pangaesinduste ja -automaatide asukohti;
- teha väärtpaberitehinguid.
Telefonipanga vahendusel
Telefonipank pakub panganõustaja teenust ilma kontorisse tulemiseta. Kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui helistate telefonipanga numbril 6 310 310.Telefonipanga teenus on kättesaadav pangakontorist kauem: tööpäevadel kell 8–20 ja nädalavahetustel kell 10–18.
Telefonipangas saate:
- teha makseid või väärtpaberitehinguid;
- sulgeda pangakaarte;
- küsida infot oma kontojäägi kohta;
- küsida infot valuutavahetus- ja aktsiakursside kohta.
Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, tuleb sõlmida pangakontoris leping ja oma isik tõendada SMART-ID, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. See on sarnane pangasaalis isiku identifitseerimisega. Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu maksma ei pea. Tehingute teenustasud on samad, mis pangakontoris.
Igakuiseid makseid on määratud maksete abil võimalik teha ka pangautomaadis. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas ise või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed. Tuleb vaid kaasa võtta arve, kus on olemas vajalikud rekvisiidid. Kui need on tehtud, siis saate sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makse tehtud.
Svetlana Tsaljuk
kontorijuhataja
Swedbank AS